Ajattelin laittaa kuvia kirjoista joita minulle on kertynyt kirja hyllyyn...

Tässä ovat kouluajan kirjat. Kondiittorin parhaat ja laatua leivontaan. Näitten kirjojen parissa olen touhunnut moonta tuntia koulussa ja kouluajan jälkeenkiin. Hyvää perustietoa ja hyvät kuvat esim. erilaisista pullapitkoista, marsipaaniruusuista jne..

1512417.jpg

Tässä ovat suklaan ystävän kirjat :P Intohimona suklaa-kirjan tilasin kouluaikoina, koulun kautta. Siinä on paljon koristeluideoita esim. suklaaruusut. ja paljon muita suklaa herkkuja. Osti viimeviikolla Suklaaherkut-kirjan. Se oli tarjouksessa suomalaisessa kirjakaupassa VAIN 6,50€! Oli pakko ostaa, vielä en ole kerinnyt kokeilemaan mitään...

1512410.jpg

Lisäys: 12.5.2008 Yksi kuva oli jäänyt lisäämättä :D

Tilasin myös tässä tuon Ullan upean keirjan: Unelmakakut. Todella hyviä vinkkejä ja ohjeita joita vähän muuttamalla saa monenlaista herkkua aikaseksi. Hyvät vinkit myös kakkupohjien täytteiden määristä ja kostutuksesta. The Wilton school Decorating Cakes on hyvä ideapankki pursotuksien harjoituksiin ja koristelu ideoihin. Minun huono englanninkieli ei sittenkään taida olla kovin huono, sillä mitä tähän asti olen lukenut olen ymmärtänyt! :D

1549685.jpg